Garantie, klachten en schade

Garantie


Op alle geleverde goederen door EkoGarden rust de normale, door de fabrikant van het geleverde product, verstrekte fabrieksgarantie. Onoordeelkundige verwerking van de geleverde producten of het niet opvolgen van de (verwerkings)voorschriften van de fabrikant kan de garantie doen vervallen. Uiteraard heb je bij EkoGarden recht op een deugdelijk product, dit betekent dat de aangeboden fabrieksgarantie bij een bepaald artikel niets afdoet aan de wettelijke garantie waar jij recht op hebt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten


Bij EkoGarden vinden we een goede dienstverlening aan jou als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over een van onze producten of diensten. Als je een klacht hebt hopen wij dat je ons in de gelegenheid stelt deze klacht zo goed mogelijk op te lossen. Je kunt jouw klacht per email richten aan onze klantenservice via info@ekogarden.nl. Wij verzoeken je om in de email jouw NAW-gegevens, telefoonnummer en je ordernummer te vermelden. Wij streven ernaar om je  binnen 48 uur uitsluitsel te geven over jouw klacht. Mochten wij meer tijd nodig hebben voor de afhandeling van jouw klacht, dan ontvang je binnen deze 48 uur een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer je een inhoudelijke reactie van EkoGarden kunt verwachten. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Schade


Als jouw bestelling geleverd is adviseren wij je de materialen direct te controleren. Wij verpakken bestellingen met de grootst mogelijke zorg. Indien er ondanks dat sprake is van schade aan het artikel bij levering, verzoeken wij dit direct bij EkoGarden te melden (binnen 48 uur) per email via info@ekogarden.nl. Voor het beoordelen van jouw melding willen wij je vragen foto’s te maken van het artikel en de verpakking zoals deze bij je zijn aangekomen. Vervolgens zal er door ons contact met je worden opgenomen om tot een passende oplossing te komen.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies